måndag, april 16, 2007

Bye bye blogger...


Nu har jag tagit steget och gjort något jag tänkt göra ett längre tag... Jag flyttar. Sandras Värld finns numera på annan plats i bloggosfären. Skälet är att jag vill kunna lösenordsskydda vissa inlägg (och därmed kunna dela med mig lite mer av mig själv). Efter lite tips, bestämde jag mig för att överge Blogger till förmån för Wordpress istället.
Så nu, kära läsare, HÄR hittar ni mig framöver... Jag hoppas att ni hänger med såklart! Det vore hemskt sorgligt annars ;-)

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag hänger gärna med kära du! :)
Även om jag får reda på saker i ditt och Bs liv på annat sätt är det ovärdeligt kul att läsa din blogg!

Kram!

6:52 em  
Blogger Superquinnan said...

vil följa med såklart :) kan du maila mig lösen via min maillänk på min sida??

4:02 em  
Blogger Camillas lockar said...

Klart jag följer med! Tjohoo!

8:43 em  

Skicka en kommentar

<< Home