lördag, april 14, 2007

Min nya vän

Jag har fått en tidig examenspresent av min man. En helt ny, efterlängtad cykel. Jag har som ambition att cykla till mitt sommarjobb och det ska jag banne mig göra också, nu när jag har en egen cykel. Jo, jag har förvisso en gammal hoj i ett cykelrum i Nacka, men det är en jobbig historia och jag kommer aldrig att hämta den. Nu har jag dock en tjusig svart sak, med cykelkorg. Helt underbart!

Nu ska jag spurtfixa mig till 30-årsfesten. Är ute i sista stund... Ska bli oerhört kul och jag gläds så åt att födelsedagsbarnet får bra väder. Han har en riktigt tjusig uteplats till sitt radhus och det är ju alltid skönt att kunna ta lite luft när man är många på en fest.

Trevlig lördagskväll!

5 Comments:

Blogger Yogamamma said...

Schysst hoj.
Ser ut som en Skeppshult,är det månne en sån? Det önskar jag mig i 35-årspresent, så tröttnar du inom några veckor så kan du skänka den till mig :)

3:16 em  
Blogger sandra said...

Åh, hoppas du får vad du önskar dig! :-) Min cykel är en Sjösala Mariella, ett märke som finns på Team Sportia. Riktigt bra pris på den var det (2500). Skeppshultare är ju annars jättefina!

Jag lovar att hojta till om jag ångrar mig ;-)

Kram

4:55 em  
Blogger Superquinnan said...

jag fick en hoj i 30 års present och jag cyklar til ljobbet nu. jätteskönt! när är du färdig med plugg?

6:11 em  
Blogger Superquinnan said...

juni såg jag nu.. hihi

6:11 em  
Blogger sandra said...

Jajamensan. Juni är slutet på utbildningen. Längtar och fasar på samma gång...

Att cykla till jobbet måste ju annars ändå vara den optimala vardagsmotionen! Jag ska göra mitt bästa för att orka det.

7:46 fm  

Skicka en kommentar

<< Home