måndag, april 09, 2007

Skoltrött? Javisst!

Påsken har verkligen varit superskön. Vila, skogspromenader, god mat och tid för att bara vara. Precis som jag hoppades! Igår var vi på middag hos min mamma och det var verkligen mysigt att få umgås med henne, sambon och mina små bröder i lugn och ro.

Såhär två månader innan skolavslut är jag så ruskigt skoltrött att det kryper i kroppen när jag måste skriva uppgifter för inlämning. Jag har ju tre uppgifter att lämna in före fredag och efter att ha suttit i tre timmar idag vill jag bara kräkas på dem. Det blir slarvigt, hafsigt och dåligt skrivet, men vad sjutton, jag har ingen inspiration längre! Jag är helt slut i huvudet av praktiken och allt hattande det innebär och nu orkar jag inte prestera bra uppgifter längre. Sådetså :-)

Nu ska jag trotsa snöblåsten och gå upp till centrum och köpa lite godis. Påskgodiset tog slut för länge sen och jag är i stort behov av lite mer, ha ha. Inte så bra för hälsan, men vafasen. Idag struntar jag i det ;-)

Hoppas att ni alla haft en superpåsk!

UPPDATERING: Det får nog banne mig bli en glossig tidning också i affären. Man orkar ju bara med katetrar och amputerade ben till en viss grad, ha ha.