onsdag, april 11, 2007

Puh

Nu har jag varit två dagar på ASIH och tycker att det är oerhört spännande och utmanande. Huvudet är tröttelitrött efter alla nya moment och intryck. Men oj vad jag lär mig och vad dessa tre dagar ger mig massor! Speciellt när det gäller tekniska moment. Jag är mycket tacksam över chansen. Och efter denna vecka är det bara två ynka veckor kvar. Och därmed tre ynka veckor till New York! Jag vet, det blir en hel del resor i bloggen för tillfället. Men det är en sådan drömresa att lite tjat är oundvikligt.

Nu ska jag fundera över möjliga middagsalternativ. Är absolut inte matlagningssugen idag. Blir spännande att se vad vi hittar på.

Ciao!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hoppas att filen och flingorna var smaskens.

12:21 em  
Blogger sandra said...

oh ja. en himmelsk delikatess vill jag lova :-) repris även ikväll faktiskt!

1:25 em  

Skicka en kommentar

<< Home