måndag, april 16, 2007

En måndag med lite extra

Jag är ledig idag! Jobbar på söndag, så jag har en dag extra ledig (eller nåja, till studier då) och det passar ju rätt bra med det fina vädret, om man säger så. Ska definitivt ge mig ut på en liten cykeltur under dagen. Sen ska jag bara vara hemma, något som inte sker lika ofta som jag önskar för tillfället.

Helgen var jättemysig. 30-årsfesten var oerhört lyckad och så himla fint ordnat. Supersnygg buffé med enormt god mat, drinkbuffé med allt man kunde tänka sig i drinkväg samt supertrevligt värdpar såklart. En toppenkväll helt enkelt. Igår blev vi bjudna på restaurang av min pappa och hans fru. Det var både gott och supertrevligt! Pappa ska resa iväg på en rekordlång tjänsteresa, som sträcker sig ända in i juli (!). Helt sjukt... Ska försöka hinna träffa hans fru lite under tiden. Tycker lite synd om henne, lugnt sagt...

Nu är det dags att skutta in i duschen och sätta igång med dagen. Jag hamnar så väldigt, väldigt lätt på nätet i mååånga timmar.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tack för en mysig helg älskling!

B

11:03 fm  
Blogger sandra said...

Vassego :-)

1:03 em  

Skicka en kommentar

<< Home