onsdag, april 04, 2007

Lappen blev till plast

Idag kom det riktiga körkortet på posten. En härlig, härlig känsla att äntligen ha det i handen... Det var absolut dagens höjdpunkt. Annars har jag fixat pass och tecknat olycksfallsförsäkring. Mindre höjdpunktsaktiga evenemang, helt klart. Däremot kändes passet som en ytterligare påminnelse om att New York är endast en månad bort. Imorgon är det exakt en månad kvar och det är sååå härligt att drömma om den stora staden :-)

Mindre roligt är det att det är dum-hockey istället för Gray's ikväll. Fan. Jag hade verkligen längtat!

Den här veckan tänker jag också lite extra på min bloggvän Anna, som gör sin första arbetsvecka efter ett mysår med lille Filip. En stor styrkekram! Hoppas att det gått jättebra och att ni får en tokmysig påsk alla tre.

3 Comments:

Blogger Anna said...

Nämen TACK! Du är ju för gullig du :) Tja, att jobba känns ärligt talat riktigt, riktigt trist...tyvärr :(inte världens bästa stämning och då vet du ju hur det är?!)

Men du - vad kul att den stora resan närmar sig med sådana stormsteg!!! Jag förstår verkligen att du längtar! Kommer du vara klar med skolan innan ni åker förresten?

KRAM Anna

11:58 fm  
Blogger sandra said...

Jodå, taskig stämning har jag ju koll på ;-) Riktigt trist för dig!

Jag åker till NY under den absolut sista sjuksköterskekursens första vecka. När jag kommer hem är det fyra veckor till examen. Idag är det nästan exakt två månader till slutdatum. Oj oj oj...

Kram!

8:58 fm  
Blogger Hannahbejb said...

Wee! Vad kul att du grejjade körkortet!:D Och härligt att få åka iväg och resa! Se lite annat och få känna storstadspuls! Ha det gott. Kramis

10:31 fm  

Skicka en kommentar

<< Home