torsdag, april 12, 2007

Gott

Som en anonym läsare så klurigt listat ut ;-) så blev det fil och flingor igår till middag. En typisk middag i hemtentatider, när hjärnan kokat sönder och stuvats med skittråkiga omvårdnadsteorier... Ibland får det duga med det enkla helt enkelt.

En annan enkel sak är min nyaste favvosmoothie. Den gör jag på frusna hallon och sojadryck med chokladsmak (finns flera sorter, men jag har kört på "Go Green"). Det blir en riktigt len och smarrig smoothie, som nästan påminner om glass i konsistensen. Maken gillar inte chokladsmaken, så jag får ha min smoothie ifred, ha ha. Ett litet tips i allafall. Nyttigt är det också. Funkar såklart med icke-smaksatt sojadryck också. Men då måste man söta lite.

Är för övrigt helt snurrig i bollen efter allt pluggande... Jag fullständigt hatar dessa uppgifter och tvivlar helt ärligt på att dom kommer att bli klara. Men fan den som ger sig, bara att spotta i nävarna och hamra ner några hundra ord till. Pest och pina är orden som passar bäst dock. Suck!

2 Comments:

Blogger Superquinnan said...

hej, hittade dig via Ylwa och tänker länka till dig om det är okej.. föressten jag har redan gjort det! grattis till giftermålet. vi gifte oss i november och jag går fortfarande på moln och kan inte se videon från vigsel för då gråter jag floder och hulkar ;)

6:01 em  
Blogger sandra said...

Nämen vad roligt att du hittat hit! Välkommen! Naturligtvis får du gärna länka. Jag ska genast titta in till dig såklart :-)

Grattis till giftermålet också! Det var ju verkligen inte länge sen heller. Molnen går inte över på länge, länge...

7:28 em  

Skicka en kommentar

<< Home