måndag, november 20, 2006

Bank, bom, kras

Idag har jag upplevt en höftledsoperation och annat ortopediskt smått och gott, på nära håll. Usch. Det räcker för alltid. Spikar, hammare, borrar och skruvar passar bättre i verkstaden tycker jag. Synd bara att jag har två dagar kvar av dessa horribla syn- och ljudupplevelser... Det är dock rätt coolt att se det hela som tur är!

Jag har också hunnit med ett tokmisslyckat Kombat-pass. Tvingades bryta passet mitt i på grund av ont i magen :-( Jättetrist! Nu dröjer det till på lördag innan jag får chansen igen...

2 Comments:

Blogger Ann said...

Beundrar dig som klarar sånt. Jag ryser bara jag läser ;) Goda vänner till oss är läkarpar och när vi äter middag med dom och dom berättar om sin vecka får jag be dom bespara detaljer. Är sjukhusrädd. Fånigt va?

11:07 em  
Blogger sandra said...

Nä, inte alls fånigt! Sjukhus är ju inte alls lustiga om man inte står på "andra sidan" och jobbar. Tycker själv att det är superläbbigt att göra alla typer av ingrepp, även enkel blodprovtagning. När jag jobbar, älskar jag dock miljöerna. Skumt va?

6:12 fm  

Skicka en kommentar

<< Home