söndag, november 12, 2006

Hoppsan

Efter en hektisk och underbar helg har jag kommit på att jag inte bloggat sen i torsdag... Sorry! Allt har gått i ett med tenta och tentaplugg, bio, övningskörning, stormatlagning och annat trevligt. Vi passade igår på att se "Djävulen bär Prada", som jag suktat efter ett bra tag. Den var kul och trevlig och även maken älskade den :-) Väldigt roligt! Och kläderna var väldigt väldigt avundsvärda...

Imorgon börjar jag praktisera på operation på St Göran. Riktigt spännande... Och nervöst. Jag är nervös för att svimma vid stora operationer, ha fel arbetsskor och allt annat man kan tänka sig. Men allt sånt löser sig, det vet jag ju.

På fredag bär det av på tjejkryssning med bästa kompisen J. Riktigt mysigt! Det var länge, länge sen jag åkte iväg med en kompis och det blir härligt att få rå om varandra ett dygn och hinna snacka skit en hel del ;-) På fredagar (den dag vi hann åka) är det dock "singelkryss" som är temat. Hmm, känns inte helt klockrent som tema för mig... Men faktum är att vi åker för att umgås med varandra, dansa och ha kul. Dock är ju vännen nybliven singel, så för henne är det säkert ingen nackdel! Svågern var dock skeptisk idag och frågade maken om han vet vad han släpper iväg mig till?! Han kan dock känna sig helt kolugn. Jag är betydligt mer sugen på matbuffén än ögongodis, så att säga! Det får jag ju hemma varje dag, ha ha.

Nu ska vi njuta av en riktig gammal klassiker på video. "Percy Tårar" får en liten revival hemma hos oss idag. Ska bli kul att se om den är lika kul idag som för typ tio år sen.

Jag återkommer med rapport om operation imorgon. Jag hoppas ni haft en mysig helg!

4 Comments:

Blogger Snäckan said...

Lyckat till på nya praktiken!!!

9:24 fm  
Blogger Snäckan said...

Är det ok om jag länkar till dig förresten?

12:39 em  
Blogger sandra said...

Tack så jättemycket! Praktiken har varit kanon...

Såklart får du länka till mig!

/Sandra

4:27 em  
Anonymous Anonym said...

Hoppas du får en lika rolig och innehållsrik som idag, hjärtat. Och får du inte det så kommer du i alla fall hem till mig ikväll.

B

9:24 fm  

Skicka en kommentar

<< Home