måndag, november 06, 2006

En måndagslista

DAGENS VILL HA: En egen bebis! Dagen på MVC gav mersmak :-)
DAGENS KLÄDSEL: Ny svart- och rödrandig tröja från MQ, svarta vida byxor. DAGENS SMINK: Mascara, rouge, läppglans. That's it.
DAGENS FRISYR: Page i tofs.
DAGENS HÄNDELSE: Att få klämma på en fullgången mammamage och känna ett litet huvud där inne. Underbart!
DAGENS LÅT: Ingen, faktiskt. Musiklös dag.
DAGENS PLANER: Redan utförda, puh. Praktik på MVC, träning och middag på stan. Nu är det mys i soffan och bloggande.
DAGENS SAKNAD: Min pappa. Det var länge sen jag träffade honom. DAGENS DUMMASTE: Alla har varit snälla idag.
DAGENS SJUKA: Alla barnmorskor på MVC. Tokförkylda.
DAGENS DROG: Sugar, sugar. Som alltid...
DAGENS ROLIGASTE: Praktiken, och speciellt en privatvisning av förlossningsfilmen på mottagningen. Satt och grinade lite för mig själv...
DAGENS FAVORIT: Maken, som alltid.
DAGENS KRAM: Till de snälla barnmorskorna i Farsta.
DAGENS PUSS: Till maken, som alltid.
DAGENS KÖP: Lunchmackan kanske?
DAGENS GODIS: Nope.
DAGENS HUMÖR: Mycket gott.
DAGENS ORD: Symfysmått, ha ha ha.

Någon som tycker att jag influerats av min MVC-dag?! Kul lista i allafall. Lånade den av Linda K.