torsdag, november 16, 2006

Skepp o hoj!


Imorgon är det dags för den efterlängtade kryssningen som jag skrivit om tidigare. Och det ska bli så himla skoj! Ett välbehövligt avbrott i vardagen. Ett litet orosmoment finns dock. Bästisen är nysingel och på spanhumör. Är rädd att jag ska tappa bort henne på skeppet, helt enkelt, hi hi :-) Nä, skämt åsido! Själv ska jag ju inte flirta, mer än med dessertbuffén såklart! Och jag ska INTE handla taxfree... Suck. Gillar att göra fynd ombord. Det känns nästan lite tacky att gilla kryssningar som jag gör, men det är ju så jäkla prestigelöst att ta sig en tur till Åland. Inget är coolt, det är bara att glida omkring och vara hemifrån ett dygn. Skönt, enligt mig!

Idag har jag haft dagarnas dag på Dag-operation. Wow, vilka roliga grejer jag sett och varit med om! Jag har bland annat sövt patienter, satt mängder av droppnålar och fått sätta en tub i svalget på en sovande man. Coolt! Gillar verkligen den nuvarande praktiken, även om det är rackarns skönt med lite helg inom kort... Det känns verkligen att det närmar sig slutet av utbildningen nu! Bara sju månader kvar. Läbbigt.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag hoppas och tror att du får det jättemysigt, älskling. Ta hand om dig och unna dig något du vill ha.

B

8:48 fm  
Blogger Snäckan said...

Hoppas att kryssningen blir toppen och liiiite taxfree måste du väl få handla *blink, blink*

10:34 fm  
Blogger sandra said...

Hihi, ja med dessa trevliga uppmaningar måste jag ju nästan slå till på nåt tullfritt ;-) Visst är det väl nästan obligatoriskt att köpa nåt?

Och när maken själv i egen hög person uppmanar, då finns det ju inga hinder :-) Puss och tack!

Kram Sandra

10:38 fm  

Skicka en kommentar

<< Home