torsdag, oktober 05, 2006

Tiden går så himla fort...


2 månader har gått idag, sedan världens mysigaste och mest romantiska dag! Grattis maken på 2-månadersdagen! Det hade du inte tänkt på va? ;-)
Jag kan inte låta bli att drömma mig tillbaka och önska mig samma glamourfaktor och ompyssling igen ibland. Vårt bröllop blev så himla lyckat och bra, över alla våra förväntningar. Fortfarande har vi film från festen vi inte sett och det känns ju rejält spännande att få se någon dag...

Praktiken fortsätter idag och jag ska få gå med på hembesök till en nyfödd med föräldrar. Det ska bli himla kul att få vara med och se hur ett sådant besök kan gå till. Det finns annars bara en nackdel med BVC. Bebisarna är oemotståndligt söta, men man får bara titta och inte hålla. Jo, såklart kan man fråga föräldrarna om man får, men det känns ju inte helt professionellt kanske? ;-) Igår fick jag dock hålla (och till och med bära) världens sötaste Saga, 2 månader! Endast iklädd blöja dessutom... Hur mysigt som helst!

Ikväll ska vi gå på ölmässan. En aktivitet för att glädja den, minst sagt, ölintresserad maken. Jag tycker dock att det ska bli kul, trots att jag inte alls dricker öl. De har tydligen cider och annat att provsmaka också, så det får jag väl ta och göra.

Idag har jag dessutom fått en trevlig sovmorgon, då hela BVC har Arbetsplatsträff hela morgonen. Så inte förrän elva behövde jag komma. Helt ok för mig! Men jag tycker verkligen om att vara där.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Så himla roligt att läsa vad du har för dig nu när vi inte ses så ofta under praktiken!!

2:57 em  

Skicka en kommentar

<< Home