söndag, september 24, 2006

4 timmars sömn...


Oj vilken otroligt lyckad kväll det blev igår! Maken blev kanonhärligt firad av både vänner och familj och mat och dryck uppskattades, till min stora glädje.
Framåt slutet av kvällen (eller natten, mer korrekt) drog vännen P fram guran och vi skrålade med i allehanda visor och låtar. Otroligt roligt! Och P är en riktig talang med mycket bred repertoar.

Vid halv tre kände frun i huset att nä, nu får de kvarvarande grabbarna allt gå hem, för idag har jag ju egna planer för maken. Som vanligt efter stora festligheter så har jag svårt att sova i mer än några timmar, så nu sitter jag här och väntar på att affären ska öppna och frukost kan inhandlas. Det blir till att köpa gott bröd, skinka, juice och annat smask och till detta blir det en kaffe latte á la Sandra. Serverad på bricka på sängen såklart :-)

Imorgon börjar förresten en riktigt spännande kurs i min utbildning. Vi ska läsa katastrofmedicin och praktisera på både barnavårdscentral, vårdcentral och operation. Ska bli så himla givande om allt flyter på! Vidare rapporter kommer såklart i bloggen. Nu blir det födelsedagspyssel. I can't wait!