tisdag, oktober 10, 2006

Stressigt värre


Nu har det redan hunnit bli tisdag i denna vecka. Tiden bara rusar iväg just nu. Igår var det träningskväll med maken och det är ofta veckans höjdpunkt. Jättemysigt att träna tillsammans och äta ute efteråt. Vardagslyx.
Det är tre dagar kvar av praktiken och det känns helt okej. Jag lär mig mycket, men tempot är rätt långsamt och det blir kul att ta sig an vårdcentralen istället. Där kommer jag få göra mycket mer och lära mig nya tekniker. Ta stygn och annat kul. Måste dock kontakta min handledare på VC.... Det är mycket på att-göra-listan nu :-)
Ikväll är det bilkörning som gäller och det är ju som vanligt kul att se fram emot.

Jag passar på att lägga in en bild på den nya frisyren också. Med tanke på hur jag tjatat om den! Innan var håret långt, långt och tråkigt ;-) Utsparat till bröllopsfrisyren.