fredag, oktober 06, 2006

Fredagsglädje!!!

Idag är det fredag och jag är ledig! Ja, inte på pappret kanske :-) Det är ju tid för egna studier såklart. Men första veckan av praktiken är det fortfarande rätt lugnt och det går inte att börja med allt.

Vaknade på ett underbart humör idag, efter en jättekul kväll på ölmässan med maken och svågern (hihi, låter som två gamla stötar ju!). De njöt av många olika ölsorter, medan jag njöt av några skvättar god cider och god choklad. Köpte finfin fudge till gulliga svärföräldrarna gjorde jag också, medan deras söner fyllde krusen. De hade massor av sorter och jag köpte whiskeysmakande till svärfar (som supersnällt hämtade oss efter mässan) och kaffesmakande till svärmor. Samt vaniljmandelsmak till båda. Och jag fick provsmaka alla sorter i montern ;-) Väl värt besväret alltså, ha ha.

Idag har jag ett projekt på gång som jag sett fram emot ett tag nu. Det stora klippet. Ny frisyr. Jag vet fortfarande inte riktigt hur jag vill ha det eller hur mycket jag vill klippa. Vet bara att jag vill ha nån liten förändring, då jag har haft samma frisyr i 7-8 år, med små luggvariationer. Och ångrar man sig så växer det ju ut... Skönt ska det bli att pysslas om lite och få håret tvättat. Jag har ju världens goaste frisör också, så det blir trevligt att träffa henne.

Nu blir det lite Oprah innan dagen tar vid. Trevlig helg!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det ante mig att det var du som stod bakom fudgen!
Tack!!
Hälsa Sabine, jag kommer nog snart.

8:59 fm  

Skicka en kommentar

<< Home