onsdag, mars 28, 2007

Torka

Vilken rekordtråkig bloggvecka! Sorry läsare, det finns ju inget värre än när bloggar aldrig uppdateras ;-) Fast ibland har man ju såklart annat för sig! Jag har praktiserat hårt i veckan och faktum är att det ljusnar i praktiktunneln. Det börjar hända saker, jag får ta ansvar och det känns kul!

Lyssnar på en ny skiva som landade hos mig idag. Nya stjärnskottet Mika, vars "Grace Kelly" spelas överöverallt just. Och skivan är verkligen tokbra! Gladmusik av högsta klass. "Life in Cartoon Motion" heter den visst.

Har precis kollat igenom våra bilder på datorn för att se om jag hade några kul bilder att lägga ut här. Märker att vi varit enormt lata med kameran senaste halvåret, det måste bli skärpning. Jag hittade dock den tråkigaste bilden någonsin, tagen av maken. Den bjuder jag nu på, för att ytterligare spä på känslan av torka och tristess i bloggen, ha ha :-)


Yep. En prima uppsättning vinterdäck...

2 Comments:

Blogger Camillas lockar said...

Det går ju i vågor, det där med att ta bilder. Man måste ju vara lite inspirerad också! Vi tog bilder som sjutton förut, nu är det sådär ibland. Om man orkar. Det är helt okej! Ta det som det kommer.

9:31 em  
Blogger sandra said...

Ja, visst måste det ju finnas inspiration. Ibland känner man ju knappast för att fastna på bild heller. Huvudsaken att man fotar då och då kanske... Tack för de lugnande orden!

5:10 fm  

Skicka en kommentar

<< Home