torsdag, mars 01, 2007

Nerver

Jag börjar bli sjukt nervös inför min uppkörning om några veckor. Jag pratar med alla om det hela tiden och det finns ingenting som lugnar mig. Jag vet, eller misstänker, att jag kommer att hålla mig lugn i själva körstunden, men det kan bli en rätt ruskig tid fram tills dess. Alla säger att det inte spelar nån roll om man missar första gången, att det nästan hör till. Men jag gillar inte att misslyckas. Inte, inte alls. Jag har dock förstått att tur är en viktig ingrediens i uppkörningen, mycket i form av vilken inspektör man får, och det är inte speciellt lugnande alls. Ej heller att köra upp på den mest kuggande orten i hela Sverige. Det är banne mig synd att man inte får ta en lugnande drink inför uppkörningen, ha ha ha ;-)

2 Comments:

Blogger Hannahbejb said...

Tack för dina kommentarer på min blogg!:) Som svar på en av dina gamla kommentarer, jag ska försöka börja träna snart igen. och då även lite styrka, har fyra månader på mig att gå ner 10 kilo och få snygga armar. Käre tid, vet inte hur det här ska gå!! :/ Lycka till på uppkörningen!! Tänk på att du måste inte köra MVG utan det räcker att man kör G!!! :)

1:53 em  
Blogger sandra said...

Bra inställning det där med att köra G :-) Så är det ju faktiskt.

Såklart kommer du hinna toppa formen på 4 månader! Med lite styrka får du snyggarmar (det har du säkert redan förresten!) rätt fort.

Kram!

2:42 em  

Skicka en kommentar

<< Home