lördag, februari 24, 2007

Inte sugen

Om exakt 1 timme och 12 minuter sätter musiken igång på mitt närmaste SATS och en hejdlöst utmattande timme Body Kombat väntar... Och jag vill inte dit idag! Är inte alls sugen... Känns jobbigt att studsa runt och dessutom har jag inga snygga eller bekväma träningskläder rena. Suck och pust... Enda trösten är att jag får äta lunch och umgås med bästa J efteråt i köpcentrumet. Det är inte alls fel alls! Dessutom har jag ett presentkort på HM att nyttja. Kanske blir det nån klänning?

Ikväll blir det fest hos en kompis till oss. Det blir säkert mycket nice, men jag är inte alls sugen idag... Skulle hemskt gärna kolla på Melodifestivalen hemma i soffan med lite godis. Både maken och jag älskar att kolla Melodifestivalen, men nu har det varit aktiviteter varje lördagkväll i februari och jag saknar våra schlagerkvällar...

Känner mig helt enkelt lite osugen på vissa av dagens planer kan jag ju konstatera. Ska ändå försöka masa mig iväg till träningen. Jag vet ju hur skönt det känns efteråt. Men ändå, suck!