tisdag, februari 20, 2007

En tisdag som "rockar fett"


Inte bara semlorna "rockar fett" idag, ha ha. Vi är idag totalt, slutligen, finito och helfärdig med vår uppsats, J och jag. Igår gick vi upp med den och fick jättefin respons och denna dag har vi gått på tre seminarie, varav vi agerat opponenter på ett av dem. En helt ljuvlig känsla av att vara KLAR. Utan att behöva göra i stort sett några revideringar. Himmelskt!!!


Ikväll ska det faktiskt firas med en semla. Maken är borta, men jag skickade honom att handla en rackare på Thelins i Stockholm, där de lär ha gudomliga semlor. Jag är väl ingen stor entusiast, men idag ska det bli smarrigt att njuta av en gräddig en.


Mer bloggande blir det säkert framöver i veckan, då jag har några dagar med ytterst lite studieinnehåll. Ja, man skulle nästan kunna säga att jag är ledig! Nästa kurs börjar på måndag. Man tror nästan inte att det är sant.

3 Comments:

Blogger Anna said...

Men GRATTIS! Gud, vad härligt det måste kännas :) Då är alltså uppkörningen nästa prövning som väntar...?

Njut nu av din semla. Hoppas den är riktigt lyxigt gräddig och god - det är du väl värd!
*kram*

8:23 em  
Blogger sandra said...

Åh tack! Semlan var underbart gräddig och god, med mycket mandelmassa :-)

Precis som du gissar är uppkörningen nästa stora moment... Nervösa grejer det där!

Kram!

9:05 fm  
Anonymous Anonym said...

grattis :-)
det är verkligem underbart när man är klar med uppsatsen,,,
*stoooor kram*
jenny

2:15 em  

Skicka en kommentar

<< Home