tisdag, mars 20, 2007

Ack varför så dyster?

Det här är inte min dag. Jag är så förskräckligt trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna och har ändå en hel arbetsdag kvar framför mig... Har pluggat och fixat hela förmiddagen. Känner mig riktigt dyster och omotiverad... Att åka på semester imorgon känns absolut som en skänk från ovan. 4 dagar ledigt. Dessutom har vi lyckats samla ihop all utrustning vi behöver inför resan. Puh! Jätteskönt.

Nu hägrar en tur ner till tvättstugan. Om jag inte somnar på vägen det vill säga ;-)

2 Comments:

Blogger Anna said...

Ha nu en jätteskön minisemester och njuuut av fjällen - det är ju underbart härligt däruppe!

Sen väntar vi oss MASSOR av bilder på snö och en Sandra i full fart nerför backarna ;)

Bryt inga ben nu bara!
KRAM Anna

10:49 em  
Blogger sandra said...

Man tackar och bockar! Jag ska verkligen njuta som en tok och vila min trötta hjärna :-)

Inga ben får brytas, jag måste vara intakt när jag praktiserar, ha ha.

En massa kramar tillbaka!

6:15 fm  

Skicka en kommentar

<< Home