måndag, mars 12, 2007

Idag smäller det (inte)

Jepp. Uppkörningen är idag. Lite illamående är jag, men nerverna är faktiskt helt okej. Jag vet att jag kan köra och nu är det bara att visa det. Och missar jag så är det inte hela världen. Det finns ju fler chanser.

Så alla läsare... håll tummarna för mig idag!!!

UPPDATERING: Det gick inte vägen alls. Mina nerver krånglade till det och jag gjorde missar som jag aldrig annars brukar göra. En klassiker i uppkörningssammanhang helt enkelt... Är inte det minsta glad just nu och glädjer mig enbart åt att jag tog dagen helt ledig från praktiken...

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej fina Sandra.
Även om inte nerverna höll så kör du kanonbra och det är ingen katastrof att vara bland de över 50% som inte klarar sig första gången.Vilken pressad situation det är!
Jag vet ju att en av dina nära vänner råkade ut för samma sak t.ex.Det är sånt man får räkna med helt enkelt.
Nästa gång går det bra, eller nästa, körkortet kommer hur som helst och det är bara att "bryta ihop och komma igen".
Älskar dig, fina Sandra och skickar en JÄTTEKRAM!

Anna

10:33 fm  
Blogger sandra said...

Tack! Orden värmer. Skulle bara behövt flytet just nu... Är märkt efter läkemedelsräkningen och känslan att det faktiskt inte går, fastän man kämpar hårt, hårt.

Såklart ska det fixa sig, och jag är lydig och följer majoriteten av förstagångsuppkörarna ;-)

Kram

10:45 fm  
Blogger Camillas lockar said...

Jag körde upp privat. Kuggades första gången för att jag var "för långsam". Klarade andra gången, då var det isigt ute och det var bra att vara långsam :-)

*håller tummarna*

11:25 fm  
Blogger sandra said...

Tack Camilla! Hållda tummar behöver jag nog och hoppas på bättre "tur" andra gången ;-)

11:53 fm  
Anonymous Anonym said...

vännen, du fixar det nästa gång!
vi ses i skolan imorn, sedan är jag ledig resten av dagen...vi kanske kan äta lunch ihop :)

5:27 em  
Anonymous Anonym said...

Bästa....
Du klarar det nästa gång!
Vi ses på seminariet imorn, jag fick ledigt hela dagen från mitt place, så vi kanske ska luncha?? :)
KRAM jos

5:29 em  
Anonymous Anonym said...

ujuj vännen jag vet hur det känns. Jag körde nämligen upp TRE gånger. Andra gången jag kuggade trodde jag att jag skulle hoppa i Nissan eller nått. men vet du jag kuggades också på småsaker, första gången på att jag gjorde en päronsväng och andra gången för att jag gjorde ett omotiverat filbyte. *ehhh*
körläraren sa att han aldrig någonsin varit med om att någon kuggat för en sådan sak.
men numera har jag haft körkort i hela tretton år... *ehum*
men jag minns det som i går...
*kram på dig*

9:45 em  
Blogger sandra said...

Jenny:

Åh, förstår att du ville hoppa i Nissan där ;-)En päronsväng?! Skumt... Det är nästan det jobbigaste med det hela, att de kan kugga en för de löjligaste små fel, trots att de säger att det handlar om en helhetsbedömning! Mitt fel var ju dock inte så smått dock, hihi.

Kram tillbaka på dig!

9:19 fm  

Skicka en kommentar

<< Home