måndag, mars 19, 2007

En liten en

På uppmaning av Rebecca har jag nöjet att få svara på en liten lista :-) Eftersom jag är lite hemlig av mig, så blir en del modifierade svar, ha ha.

Ditt fullständiga namn: Sandra Linnéa X
Var föddes du: På Nacka BB
Hårfärg: Brunett med lite slingor som frisören hjälpt till med.
Längd: 1.68
Din första kärlek: Oj, vad svårt. Men det första stora kärleken var absolut mitt ex, F. Vår barndomskärlek höll i nästan 8 år...
Din nuvarande kärlek: Åh, det är ju såklart min älskling, maken B :-) Nu och för alltid.
Barndoms “bästis”: Den bästa bästisen var vännen V, sen var det en hel del andra också, på barns ombytliga vis!
Umgås ni fortfarande: Jag och V umgås, även om vi inte ses så ofta som vi önskar, då hon är småbarnsmamma åt en liten sötnos.
Hur gammal var du när du lärde dig gå: Fyllda ett, vad jag hört.
Vad är ditt största barndoms minne : Oj, jag har ett väldigt bra minne, så det var svårt att välja. Alla konserter och uppträdande med min musikklass ligger bra till. Det var väldigt kul att åka runt och sjunga!
Vart är du uppvuxen: I en av Stockholms södra förorter...
Vilket dagis gick du på: Gick hos dagmamma.
Vem var din största förebild som barn : Det var nog min mamma faktiskt.
När fick du din första kyss/av vem: Det var av F, när jag var tolv. Mycket efterlängtad av mig och ett trevligt minne :-)
Vad får dig att bli riktigt arg: Rasism. Stora egoister till människor. Elaka handlingar mot barn.
Vad gör du om ett år: Laddar förhoppningsvis inför en lång Asienresa, samt börjar drömma om bebisar på riktigt...
Vad gör du på fredag kl. 19.00?: Åh, då myser vi säkert i fjällstugan i Fjätervålen, med svärföräldrar och svåger. Ska bli så skönt att åka till fjällen!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej Gumsis!!
Åhh jag vill att vi ska träffas mer...tråkigt att vi aldrig hinner med...Hoppas du får en mysig weekend i fjällen..de e bara åk!!!hörs när du kommer hem!!

12:43 em  

Skicka en kommentar

<< Home