söndag, mars 18, 2007

Efter denna helg...

... förvandlas jag nog till en riktig "bandygubbe". Japp, det blir en tur till Uppsala idag med. Maken fick efter sin insats igår, helt oväntat 2 VIP-biljetter till den stora finalen mellan Hammarby - Edsbyn. Egentligen har vi inte tid. Ett flertal punkter stod på vår agenda idag. Bland annat en konsert med min lilla syster, som ska framföra 3 sololåtar... Men efter ett långt samtal med syster söt samt en bekräftelse på att alla våra föräldrar (javisst, både äkta och bonusvarianter) kommer att vara på plats, med filmkameran i högsta hugg, har jag beslutat mig för att hänga på maken på Bandy-fest :-) Min härliga syster intygade att det inte var någon fara, då jag alltid ställer upp och är på plats. Då känns det mer okej. Jag hatar nämligen att svika människor och inte ställa upp på det jag lovar.

Nu blir det lite rusch in i duschen för att hinna till Studenternas i tid. Det är ju ändå 25 000 personer till som skall passera grindarna... :-)

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej tjejen.
Finns en liten lista i min blogg som du gärna får svara på. :-)
Kramar

12:03 em  

Skicka en kommentar

<< Home