lördag, mars 17, 2007

TV-tips

Klockan 13.50 är det en riktigt stor TV-händelse på gång i SVT... Min alldeles egna älskling dömer nämligen damernas SM-final på Studenternas i Uppsala! Vi snackar riktigt stort hedersuppdrag där... Och jag är så oerhört stolt över min man, som slitit som ett djur hela säsongen (för alldeles lite cred) och nu får stega ut med visselpipan i hand och döma en final. Idag är det finfint att vara domarfru helt enkelt :-)

Efter matchen är det bankett med spelare, ledare och domare på Uppsala Slott. Och det är inte helt enkelt att bestämma sig för en outfit. Ingen direkt klädkod har förmedlat och jag är orolig över att vara under/överklädd. Jag kör safe (tror jag) med en mönstrad klänning från In Wear, svarta strumpbyxor och stövlar. Lite halvtrist, men jag vill inte sticka ut som överklädd. Egentligen hade jag velat ha min cocktailklänning med ballongkjol, men då hade jag tvingats ha en schal till och det skulle kännas lite för "gala". Delikata I-landsproblem helt enkelt!