tisdag, mars 13, 2007

Distans

Idag har jag börjat få lite distans till gårdagsmisären. Härligt nog har jag också fått utbyta dråpliga uppkörningsmissar med kompisar också, alltid stärkande när det känns som man gjort århundradets pinsammaste miss :-)

Hade tänkt träna ikväll, men jag känner mig som en urvriden disktrasa. Drömmen är en skön promenad med älsklingen, men jag misstänker att han gärna vill lyfta lite skrot ikväll, så vi får se hur det bli.

Nu måste jag tyvärr ta tag i dom där tråkiga räkningsbitarna också, suck! Men bara att bita ihop och fixa.

Kram och tack för allt stöd på bloggen!

2 Comments:

Blogger Snäckan said...

Trist med uppkörningen men du ska se att det går bättre nästa gång! Simon och jag ska hålla tummarna båda två ;-) Stor kram och trevlig helg!

1:09 em  
Blogger sandra said...

Åh vad härligt med besök från dig och lille Simon! Härligt att ni håller tummarna för mig...

Kram!

9:53 fm  

Skicka en kommentar

<< Home