tisdag, november 21, 2006

Mc Dreamy på St Göran? Ha ha ha


Tänk om verklighetens kirurger vore lika tjusiga som på TV? Med risk för att göra maken lite avis, så kan jag ju erkänna att Dr Mc Dreamy i Grays Anatomy ser rätt hyfsad ut ;-) Jag har hittills inte stött på någon tjusig ortopedkirurg på operation, men de kanske döljer sig bakom masker, hårskydd och annat? Nä, nog om det. Ikväll är det ju dock veckans TV-höjdpunkt (på delat plats med OC) och det blir spännande att se hur det går för de överarbetade ST-läkarna ikväll...
Nu är det dags för mig att fördjupa mig i lite studier efter arbetsdagen. Ni kanske har noterat att det handlar en hel del om min utbildning här på bloggen just nu? Det är för att inget annat får plats i min hjärna just nu ;-) Den är full! Men jag har verkligen lärt mig otroligt mycket på mina åtta senaste veckor. Och på fredag är det slut. Då börjar nästa äventyr: "Den stora C-uppsatsen". Kanske inte lika spännande att skriva om? Vi får väl se...

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ortopeder är absolut de tråkigaste doktorerna.
Förresten är min son mycket tjusigare än fåraherden......
Men en odetonerad bomb i någon...Vilket bottennapp. Och inte fick man veta hur det gick heller.
Nä nu sover vi!
svm

10:49 em  
Blogger sandra said...

Såklart han är sötare. Men jag tycker ändå att fåraherden är söt!

Jag har faktiskt bara mött supertrevliga ortopeder hittills! Jag trodde också de var trista, men skam fick jag. Skojfriska och pedagogiska har de varit.

3:20 em  

Skicka en kommentar

<< Home