fredag, oktober 13, 2006

Myspys

Det lite hemliga projektet tidigare idag var förberedelser för en riktig supermyskväll. Goaste svärmor bidrog till en helkväll, gulle henne! Och tack :-)

Vi har precis ätit kalkonbröstfilé med en sallad på avocado, ruccola, granatäpple, ingefära, vitlök och citron. Mumsigt! Och om en liten stund ska vi inta en härlig ostbricka med fyra sorters ostar, plommonmarmelad (passar perfekt!), druvor och kex. Med rosa bubbel till! Vilken otrolig lyx!

Man kan ju undra hur jag har tid att blogga mitt i all romantik? Jo, maken sitter fördjupad i sina ölböcker och läser på om de goda sorter jag inhandlade idag på systemet. De får högsta betyg, ha ha.

Ha en härlig fredagskväll! Nu ska det mysas.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

åh. skoj med praktik på BVC! skönt o höra, men nog är man ändå lite orolig. hehe.

9:11 fm  
Blogger sandra said...

Ja, det var oerhört kul! Och mysigt... Det är ju helt naturligt att vara lite orolig!

10:02 fm  
Blogger Snäckan said...

Låter som en toppenkväll. *Nyfiken* vad köpte du för öl till maken?

11:31 fm  
Blogger sandra said...

haha, kul att du är nyfiken! jo, jag köpte amerikanska ölsorter. han är lite inne på amerikanskt just nu. en lager som heter "brooklyn brewery lager" och sen en "anchor steam beer" om jag inte minns fel. toppbetyg på båda från maken. öl är rätt kul, men jag dricker inte så mycket själv. föredrar bubbel ;-) kram

12:43 em  

Skicka en kommentar

<< Home