måndag, oktober 30, 2006

Ljuva toner


Skivan här ovan är en av de bästa skivor jag hört på mycket, mycket länge. Riktigt höstmysig, soulaktig musik och superlåten "You Give Me Something".
I helgen åt vi frukost, lagade mat och allmänt myspyste till skivan och jag längtar tills jag hinner ladda över den till min mp3.
Helgen har för övrigt varit superskön och kul. Vi har provkört 4 bilar och det var roligt som sjutton. Vi har också bestämt oss för vilken bil det blir. En Volvo V50 som kan köras på etanol. Det känns bra! Och miljövänligt. Nu ska jag bara se till att jag kan köra den snart... Bara att kämpa på med körkortet. Och det är kul.
Nu blir det att huttra sig iväg till praktiken. Måndagarna är riktigt tokintensiva, så det blir att ta några djupa andetag...
Ikväll ska det Body Kombatas och ätas på stan. Mysigt!