tisdag, oktober 24, 2006

Jahapp

Det har varit lite tyst i bloggen i helgen. Dagarna bara svischade förbi och så var det måndag ige... Känns det igen kanske?

Praktiken fortsätter denna vecka och det känns inte så himla kul att blogga om den. Blogga bensår, liksom ;-) Jag lär mig massor, men jag lääängtar tillbaks till skolan, mina kompisar där och studietillvaron. Tempot är så himla högt när man praktiserar, värre än att jobba heltid, och jag känner mig så väldigt trött och sliten. Skulle vilja komma ifrån vardagen på nån liten resa eller nåt, men det är inte det lättaste att få till precis. Nej, nu känner jag hur jag bara klagar! Det blir till att rycka upp sig helt enkelt...



Jag kan bara inte låta bli att dagdrömma mig tillbaka till den ljuva semestern en stund... Det var tidernas bästa sommar!