onsdag, september 13, 2006

Suck suck suck

Bloggen är lite nedstämd just nu, märker jag. Hemtentor är verkligen inte min favorit och mina veckor med inlämning är inte roliga alls. Och det hjälper verkligen inte med att börja i god tid. För jag är vaccinerad mot att kunna slutföra saker, om det inte sker under stark press :-)

Drömmen just nu vore en liten andningspaus med maken på något mysigt ställe. Det hinns dock inte med, utan får vänta till någon gång i obestämd framtid. Han skall dock på kurs i helgen på en kryssning till Helsingfors. Det hade jag verkligen velat göra också. Kryssningar är inte lite tacky, men det är så himla skönt att komma hemifrån några timmar. Och hyfsat billigt också. Så får man äta buffé också, ha ha.

Efter klockan 16.00 på fredag kommer jag att vara som pånyttfödd, då tentan är inlämnad. Då blir det andra ljud i den här skällan kan jag tänka!

Ikväll är det dock övningskörning och det ska såklart bli spännande. So long!