fredag, september 08, 2006

Fredagsdisco... dock utan popcorn!

Idag är det fredagsdisco här hemma. Det diggas för fullt till Boney M och deras klassiska hits. Lite töntvarning, men ack så dansvänligt!

Samtidigt roar vi oss med ett dubbelpass i tvättstugan. Alltid lika kul (not). Sen blir det lite Idol på TV kanske? Med lite druvor som sällskap, efter de senaste dagarnas bakorgier och tillhörande fikor. Måste ju tänka på figuren, trots att brudklänningen inte hänger som en hotande skugga i garderoben längre...

Idag har jag också tillbringat en supermysig dag hemma hos min gulliga vän och klasskompis J. Vi har ätit smaskig lunch, pratat tjejsnack, fikat och ja, lite studier hann vi ju med också. Dock kändes det sekundärt, hi hi.

Nu är det helg och det känns kanon! På söndag skall jag övningsköra med min kära svärfar dessutom. Vi skall tillsammans göra min resa mot ett liv med körkort. Han är så fantastiskt snäll som hjälper mig! Kul ska det bli.

5 Comments:

Blogger Snäckan said...

Hoppas övningskörningen gick bra! Att ha ett eget körkort skänker ger det mobila livet ett annan dimension ;-)

5:42 fm  
Blogger sandra said...

Tack! Jo, körningen gick jättebra. Det känns verkligen spännande att skaffa körkort. Jag har aldrig trott att jag skulle skaffa nåt, av nån anledning. Nu blir det till att köra hårt så jag får det nån gång!

1:37 em  
Blogger JP said...

Hej!
Nä pappan är väl så där, men tycker om han endå. ja tradera funkar bra faktiskt och fick precis in ca 1000 kr det är intre så mäckit trotts allt. Prova vet jag du har ju inget att förlora på det eller hur.
Får passa på och gratta till fortsättnigen på erat liv tillsammans 1 månad oj redan. hoppas det gick bra med övningkörningen också och hälsa B från oss.

MVh Brosran

2:27 em  
Blogger JP said...

hej igen!
Har du tänkt på att om du vill ha många läsare av din blogg så regga den på bloggtoppen och på aftonbladets bloggportal och så klart nyligen där du pingar din blogg så fort du skrivit något.

Tjao brorsan

3:03 em  
Blogger sandra said...

Tack käre brorsa! För gratulationen och alla goa tips. Ska definitivt regga bloggen lite här och där såklart. Lite läbbigt känns det ju dock om många läser... Fast kul!

Ska definitivt prova tradera. Vad har du sålt förresten, om man får fråga?

Kram

8:45 fm  

Skicka en kommentar

<< Home