onsdag, mars 07, 2007

Fredagskul

På fredag ska jag och maken få njuta av en av mina roliga födelsedagspresenter. Av mina gulliga tjejkompisar fick vi biljetter till föreställningen "Kärleksdrycken" på Regina Operamathus i Stockholm och det ingår en trerättersmeny som vi ska njuta av... Det ska bli så himla roligt! Ett perfekt sätt att runda av den första praktikveckan (som förvissso inte är direkt hektisk) på.

Ikväll börjar den tuffa ;-) slutspurten inför uppkörning nummer ett. Till och med den dag jag kör upp (inom en väääldigt snar framtid) kör vi alla dagar utom en. Min svärfar kan vara den snällaste i världshistorien! Har riktigt tur med svärföräldrar och det har jag ju förstått att inte alla haft... Man har ju hört en hel del skräckhistorier, hi hi.

Nu ska jag sitta och fila på en av studieuppgifterna vi har...

3 Comments:

Blogger Anna said...

Ojojoj, vad spännande med uppkörning! Jag håller tummarna HÅRT för dig :)

Kram Anna

8:20 em  
Blogger sandra said...

Tack så jättemycket! Ja, alla tummar lär behövas ;-) Det är ingen bra statistik för förstagångare på mitt uppkörningsställe.

Kram!

6:58 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag tror att det kommer att gå fantastiskt bra. Och skulle det mot förmodan inte göra det så är inte det hela världen.

Puss,

B

9:32 fm  

Skicka en kommentar

<< Home