lördag, mars 03, 2007

Dekadens

En smarrig middag står på schemat ikväll (som de flesta helger här hemma, ha ha). Vi har precis trängts på Ica Maxi med tusen andra matsugna shoppare och fått med oss allehanda delikatesser hem. Vietnamesiska vårrullar, spett på tigerräkor med mango-avocadosallad samt Ben & Jerry glass av smaken "Cookie Dough" står på menyn... Till detta är jag grymt sugen på rosa champagne. Fick en flaska i födelsedagspresent som ligger på kylning. Får dock vara lite sparsam, då jag ska övningsköra i ottan imorgon :-)

Mätta och belåtna tänkte vi sedan kolla på Andra Chansen såklart. Maken kommer att heja på Uggla och jag får se vad jag tycker efter framträdandena. Mina favvos har redan åkt direkt till Globen, bortsett från Magnus Carlsson, vars låt jag verkligen gillade. Hörde den på radio idag och tycker att den borde platsat i final.

4 Comments:

Blogger Camillas lockar said...

Hej hej, här tittar jag in till dig också! Trevligt! Vi är suckers för Ben & Jerry's Cookie Dough också. Tveklöst godast alla glass-kategorier!

8:45 em  
Blogger sandra said...

Ja, det var den absolut godaste glassen vi smakat!!! Så otroligt, magiskt god.

Kul att du tittar förbi, jag hänger med dig och Peo dagligen ;-)

8:37 fm  
Anonymous Anonym said...

glass är nog det jag saknar mest nu på LCkosten....
men men men vill man bli fin får man lida ;-)

*kramen*
jenny

8:41 fm  
Blogger sandra said...

Åh, det är inte lätt att följa en diet eller kostplan... Man saknar mest allt hela tiden tycker jag.

Själv står jag ut med mina valkar så länge ;-)

Lycka till duktiga du!

Kramen tillbaka!

8:46 fm  

Skicka en kommentar

<< Home