onsdag, december 13, 2006

Lycka!

Arbetsintervjun är avklarad och det verkar, till min stora glädje, som att jag har skaffat mig ett jobb till sommaren! Ett jobb jag verkligen, verkligen vill ha. Som riktig sjuksköterska ;-) Inget är påskrivet och klart ännu, men det verkar onekligen som att det blir akut sjukvård för mig som första arbetsplats. På det sjukhus jag verkligen hoppats på! Jag vågar knappt tro att det är sant...
Det var faktiskt väldigt roligt att gå på intervju och jag fick titta runt på avdelningen och hälsa på lite personal och så. Helt sanslöst att det kommer att bli min arbetsplats för ett antal veckor. Förlängning till hösten är inte heller helt omöjligt... Jag känner mig riktigt lycklig!

Nu ska jag fira det hela med en rejäl dos körkortsteori, för att möjligtvis få känna av ytterligare flyt imorgon bitti :-)