torsdag, december 07, 2006

Jo, förresten!

Förra veckan var jag pirrig och ivrig över något arbetsrelaterat, om någon minns det? Jag kan nu avslöja att det handlar om en möjlighet till sommarjobb för mig nästa år. Som nyfärdig sjuksköterska! Det är ett jobb jag verkligen skulle vilja ha och glädjande nog ska jag få gå på intervju nästa vecka! Det är ju såklart ingen garanti för att jag får jobbet, men det är otroligt skoj att få söka jobb som sjuksköterska och känna att det faktiskt är på riktigt...

Så håll tummarna för mig på onsdag, när det smäller... :-)

3 Comments:

Blogger Anna said...

Hej där!
Längesedan jag gjorde avtryck hos dig men jag kikar in nästan varje dag och ser vad som händer :)

Stackars dig som är ensam på veckorna för tillfället...jag tycker det är hemskt om Erik är borta en natt om han är på kurs eller nåt så jag förstår dig. Hemskt trist att vara "home alone". Du får se fram emot julen och sen drömma dig bort mot sommaren när du är klar...!

Gud, vad spännade och kul med intervju! Lovar att hålla båda mina tummar - en för intervjun och så förstås en för teorin :)
Heja heja!

STOR uppmuntringskram från Anna :)

10:32 em  
Blogger Snäckan said...

Såklart vi håller tummarna, både jag och pyret! Det är ju jättespännande ju men oj vad nästa sommar låter långt bort.

8:01 fm  
Blogger sandra said...

Anna: Skönt att höra att jag inte är ensam om att ogilla att vara ensam! Och vad roligt att du tittar förbi här ofta. Ni är alltid med på min dagliga blogg-runda ;-) Filip är ju det sötaste jag sett på länge! Tack för tummarna också!

*kram*

Snäckan: Tack för hejandet! Sött att föreställa sig pyret hålla tummarna :-) Det är inte långt kvar nu ju till bebis! Jo, visst känns sommaren otroligt långt borta, men det gäller att börja i god tid med jobbsökandet.

*kram*

9:11 fm  

Skicka en kommentar

<< Home