måndag, december 11, 2006

Tiden flyger iväg!

Oj vad länge sen jag uppdaterade bloggen! Helgen bara försvann...
Den var dock mycket, mycket trevlig och jag vi hann äntligen börja julpyssla lite grann. Vi bakade två sorters lussebullar, varav ett nyttigare alternativ som jag hittade hos Nina-Josephine, en sida jag för övrigt varmt kan rekommendera!
Sen hann vi dessutom handla julmat och ta en riktig långpromenad kring Brunnsviken i Stockholm. Urmysigt!

Tentan gick av stapeln i lördags också och jag vet faktiskt inte om jag klarade det. Det kändes kanon när jag lämnade in, men efteråt undrar jag om ett tal inte gick åt fanders. Det återstår att se... Uppsatsen känns annars som en lång uppförsbacke just nu. Vi sliter, sliter och sliter. Hoppas dock att det kommer belöna sig att vi kämpar så hårt. Det brukar ju det.

Veckan blir annars oerhört spännade av flera orsaker. Arbetsintervjun är på onsdag och på torsdag skriver jag teoriprovet! Nervpirrande aktiviteter!

Nu ska jag läsa bloggar en liten stund innan maken förhör mig på teori.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

ahhh det är läkemedelsberäkningen i ett nötskal... men sånt är det, jag skrev om den två ggr jag pga små löjliga slarvfel.
Du gör alldelles säkert bättre ifrån dig...
kämpa på med Cuppsatsen nu.... snart är det sluuuut.
*kram*

1:05 em  

Skicka en kommentar

<< Home