onsdag, november 01, 2006

aj aj aj

Jahapp. Idag är jag hemma från praktiken med fruktansvärd magkatarr. En åkomma jag haft sen jag var 14, men inte plågats av, i större utsträckning, på flera år. Men de senaste veckorna har den smugit sig på och imorse när jag vaknade var det riktigt illa. Illamående, magont och riv i magen. Känns inte alls roligt att sjukanmäla sig och man är väldigt hårt pressad när det gäller närvaro på praktiken. Men mår man dåligt så gör man. Och jag kan inte springa runt i hemsjukvården svimfärdig med magont inte... Det är det inte värt!
Jag tvingas nog antagligen att kämpa mig iväg till handledning halv tre. Annars får jag svårt att ta igen frånvaron... Och jag måste dessutom lämna in min uppgift som, härligt nog, är klar redan.

Nu får det bli vila och avslappning för hela slanten. Ingen skola, ingen bilteori, ingen städning. Jag kanske skulle plocka fram min SATC-box och frossa i några avsnitt. Och äta kokt mat utan kryddor. Kul.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hoppas du vilar dig och tar det lugnt idag som du lovat.

Puss från maken B

12:12 em  
Blogger Snäckan said...

Åh stackars dig! Hoppas du krya på dig snart!!!

1:18 em  
Blogger sandra said...

åh, tack för omtanken! här vilas det för fullt vill jag lova.

kram

1:44 em  

Skicka en kommentar

<< Home