tisdag, oktober 31, 2006

Duktiga jag

Det förra inlägget var ju lite deprimerande och min leda skall verkligen inte överdrivas! Jag är förvisso gruvligt trött på vardagen just nu och sliten efter alla arbetsplatsbyten som praktiken innebär. Det är ett faktum och inte direkt någon nyhet. Dock är det nog inget som lite fler roliga aktiviteter inte kan avhjälpa. Jag har precis bokat dejt med min bästa shoppingpartner och skall shoppa, fika och tjejprata framåt helgen. Det ser jag fram emot! Mer glamour åt folket tack :-)

Rubriken idag är en referens till mitt mycket flitiga skrivande av arbete igår och idag. Jag är typ åttio procent klar och måste mest knyta ihop det hela. Har dock ett stycke etik att knåpa ihop fortfarande. Flum flum, bla bla bla är ledorden i detta skapande ;-)

Ikväll blir det hemmamyspys med maken i sann vardagsanda. Kanske lite Desperate Housewives också? Fast det är himla sällan jag faktiskt slår på TV:n under kvällarna. OC kan jag dock inte missa för allt i världen. Säsongspremiär är det imorgon, precis efter min övningskörning.