tisdag, september 19, 2006

Träningsvärk

Oj, oj, oj. Igår hängde maken med på mitt Body Kombat-pass för första gången och det var verkligen en hit! Han var jätteduktig för att vara nybörjare och vad han saknade i rörelser och koordination, kompenserade han i urgrym kondition. Framöver ska vi köra ett pass tillsammans i veckan och det är riktigt kul. Men oj så det känns i kroppen idag... Jag har en riktigt aktiv helg bakom mig med både kombat och långpromenader. Idag känner jag dock att jag måste vila ett par dar innan nästa pass, varje muskel är trött.

Under dagen blir det grupparbete hemma hos en klasskompis. Det blir riktigt kul att se hur hon bor och det är bra mycket trevligare att träffas hemma hos varandra, även om vi har en mycket fin skola.

Gårdagens andra höjdpunkt blev en spontan dag på stan med kära vännen J. Vi åt lunch och gjorde vissa inköp. Hon hittade både kofta, byxor och annat smått och gott. Jag hittade en kanonfin stickad klänning på Zara. Svart och underbart skön. Det enda minuset är att den har kort ärm, men den passar verkligen tillsammans med en kofta. Jag är jättenöjd!

Gårdagens icke-höjdpunkt var att jag fick ett grymt skavsår på ena hälen av mina premiärinvigda stövlar. Aj, aj, aj. Men de var fina, ridisarna.

Sådär, nu blir det till att ta tag i dagen, helt enkelt. Även om det tar emot att lämna soffan och dra på sig dagens outfit.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det är något av det bästa att gå på stan med dig, det vet du!! Det är då jag hittar de bästa o mest användbara plaggen, kanon :)

8:35 fm  
Blogger sandra said...

Det är underbart att höra! Vi dras lätt in i en shoppingtornado du och jag ;-)

8:22 fm  

Skicka en kommentar

<< Home