onsdag, februari 14, 2007

10 000

Yes. Jag har klarat mina 10 000 steg idag, med hjälp av en frisk och rask promenad för en stund sen. Att jag klarade detta är en bedrift, då jag suttit still på rumpan hela dagen (bortsett från två kortare promenader då). Nöjd är jag. Igår var det nog inte lika många. Högst 6-7 000. Well well. Jag försöker i allafall.

Snart är det övningskörning. Missar tyvärr OC, men den serien har ju verkligen tappat stinget, så det gör inget. Då tränar jag hellre fullständig säkerhetskontroll av bilen inför uppkörning (hahaha). Nja, den biten av körlektionen skulle jag kunna skippa. Lätt.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åh vad duktig du är! Hurtigt! :-)

Lycka till med körkortet! Jag tog mitt för 1,5 år sen (jag är 27 år) och det är typ det bästa jag gjort. En helt ny värld öppnar sig :-)

7:11 em  
Blogger Hannahbejb said...

Hej! Kul att få kommentarer från nya läsare:) Duktigt att gå 10 000 steg idag. Skulle jag också behöva med tanke på det stundande bröllopet och att jag gillar godis alldeles för mycket:) Och grattis i efterskott!!

Vad fina Iittala-vaser du har på vardagsrumsbordet också! De är som gjorda för att innehålla tulpaner! Jag har också en, måste köpa vårens första tulpaner:)

Ha det så bra! och Tack för titten! :)

7:19 em  
Blogger sandra said...

Jenny:

Det känns verkligen som om världen öppnar sig lite mer :-) Jag bara längtar tills det är klart! Åh, vi tar det vid samma ålder också. Kul!

Hannabejb:

Jag älskar ju också godis och det är en stor motivator för att vara sådär hurtig ;-) Försöker jämna ut inkomster och utgifter lite sådär, haha. Jag kämpade på ordentligt i gymet inför bröllopet för att trimma överarmarna, men när man väl stod där så spelade vikt och figur rätt liten roll!

Ittala-vaserna är underbart fina bröllopspresenter. Som du säger, helt underbara för tulpaner!

Välkommen hit båda två och jag hoppas ni tittar tillbaka i framtiden!

Kram Sandra

9:26 em  

Skicka en kommentar

<< Home