söndag, februari 11, 2007

Livstecken

Jodå, jag lever, fastän bloggen inte ger sken av det ;-) Helgen är fylld av trevligheter såsom födelsedagsfiranden, övningskörning och mys med maken. Är precis på väg ut för en mysig dag med långpromenad, veckohandling, sushi och mysmiddag på restaurang. Fick en snäll födelsedagsgåva av mormor och passar på att bjuda ut min älskling på date! Har fortfarande inte bestämt vilken restaurang det blir... Tar gärna emot tips!

Ha det så bra så länge! Snart blir det dessutom bildbevis från 25-årsfesten...

2 Comments:

Blogger Anna said...

Åhh, vilken lyxsöndag! Är nu nyfiken på vad det blev för mat och kanske ännu mer nyfiken på bilder från festen...! Som jag skrev hos mig för ett tag sedan så vet man ju inte hur man ser ut. Eller det är klart jag vet hur jag ser ut (hua!) men inte hur du ser ut! Fast jag kan ana på den jättevackra bilden här till höger att du är jättesöt :)

Snurrigt och virrigt blev det! Hoppas ni även får en mysig söndagskväll!
*KRAM*

9:03 em  
Blogger sandra said...

Åh tack, vad gullig du är :-) Bilden är ju dock aningen mer elegant än vardagens Sandra, ha ha.

Kramisar!

4:59 em  

Skicka en kommentar

<< Home