tisdag, februari 06, 2007

Ren och skär frustration

Jag försöker beställa framkallning av mina hundratals icke-framkallade digitalfoton, online. Och jag känner för att slänga datorn i väggen i min ilska! Det bara skiter sig hela, hela tiden. Provade först via Fotolabo, men hela alltet hängde sig efter att jag laddat upp och valt ut mina 231 bilder... Nu gör jag ett försök med Postfoto, men jag har inga större förhoppningar om att få några bilder.

Hade heller inte tänkt att det hela skulle ta flera timmar. Har en hel del uppsats att läsa, men när jag väl börjat med bilderna är det svårt att sluta... Grrr!

UPPDATERING: Sådärja, 250 bilder beställda. Nu är det bara att knalla iväg till härliga Granit och köpa ett nytt album. Men det tog tid. Ojojoj.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Prova extrafilm. Funkar förträffligt!
Anna

12:22 em  
Blogger sandra said...

Åh, jag tackar och bockar för tipset :-)

12:50 em  

Skicka en kommentar

<< Home