onsdag, februari 07, 2007

Lättja, lathet & läsande...

Idag har jag ägnat mig åt lättja och lathet. Sovit rätt länge (halv åtta), läst bloggar, åkt en timme för att lämna tillbaka en bok på KI, Huddinge, sovit middag länge och väl samt läst lite glammiga magasin. Glömde mitt i lättjan att jag skulle läsa tre uppsatser, noggrant med kritiska ögon idag. Ooops. Faktum är att jag försökt. Men mina ögonlock faller ihop på ett obehagligt sätt. Så jag lättjar mig lite till istället! Det handlar bara om ett fåtal dagar av lättja för mig, snart är det dags för uppsatsopponeringar, åtta veckors praktik och slutspurt i skolan. Så jag kommer att fortsätta lättja mig när tillfälle bjuds. Lovely!

Ikväll ska jag äntligen få övningsköra, efter ett par körtorra veckor. Har fått riktig abstinens här hemma, och därför kommer det säkert gå skitadåligt idag. Lär få motorstopp vid varje rödlyse och glömma vad blinkers är för något ;-)