fredag, november 24, 2006

Utvärdering

1. Är jag nöjd med min ålder?
Åh, absolut! Jag ser fram emot 25-årsdagen i februari redan. Gillar att vara mittemellan 20 och 30.
2. Är jag nöjd med mitt utseende?
Jodå, jag ser väl okej ut. Vissa dagar i allafall ;-) Inte supernöjd dock. Vem är det?
3. Är jag nöjd med min vikt?
Nope. Jag känner mig i god form, men vikten är jag faktiskt rätt missnöjd med. Och det är tyvärr inget lyxproblem...
4. Är jag nöjd med min kropp?
Gällande funktionen är jag supernöjd. Är nästan aldrig sjuk, har inga funktionshinder och inte ont någonstans.
5. Är jag nöjd med min utbildning?
Absolut! Även om den inte är färdig på lååånga vägar.
6. Är jag nöjd med min arbetssituation?
Jag arbetar ingenting under terminerna. En mycket bra situation tycker jag :-)
7. Är jag nöjd med min lön?
Jag har ingen, men är glad ändå. Tack CSN.
8. Är jag nöjd med mitt civilstånd?
I allra högsta grad! Älskar mitt civilstånd.
9. Är jag nöjd med mitt sexliv?
Hmm, svärmor är en av mina trognaste läsare :-/. Men ja, absolut.
10. Är jag nöjd med mitt boende?
Absolut. Älskar vår lägenhet och skulle inte vilja bo någon annanstans.
11. Är jag nöjd med mina kompisar?
De är världens bästa. Känner mig mycket lyckligt lottad.
12. Är jag nöjd med min bilsituation?
Nä, inte just nu. Jag är inte nöjd förrän körkortet ligger i min plånbok! Sen har vi ju inte någon bil just ju heller... Men det ser mycket ljust ut!
13. Är jag nöjd över mina föräldrar?
Ibland, ibland inte. De har väl sina starka och svaga stunder som alla andra.
14. Är jag nöjd med mig själv?
Ja, det ska man väl försöka vara. Känner mig knappast perfekt, men jag kämpar på i alla väder och lyckas för det mesta med det jag vill.
15 Har jag ett liv?
Vilken konstig fråga... Såklart har jag ett liv. Och jag gillar det som sjutton.
16. Har jag haft modet att svara ärligt på dessa frågor?
Ja, annars vore det rätt meningslöst?

Hittade den här listan hos Daniella och tyckte att den var riktigt rolig att svara på. Det är inte så ofta man utvärderar sitt lilla liv.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du är vacker Sandra, även på utsidan.
Kram
svm

1:10 em  
Blogger sandra said...

Tack söta du! Det värmer.

Kram

2:59 em  
Anonymous Anonym said...

då tar jag och skall försöka vara lika ärlig då:-)

listor är skojj...

länkar dessutom till dig och hoppas det är ok.
*kram*
Jenny

9:18 em  
Blogger sandra said...

såklart är det okej! det är bara jätteroligt såklart!

ja, listor är det bästa jag vet...

kram sandra!

1:03 em  

Skicka en kommentar

<< Home