söndag, februari 04, 2007

Wow

Festen blev riktigt lyckad. Härliga människor, fina presenter och allt blev sådär bra som jag hade hoppats på. Blir riktigt rörd av allas omtänksamhet och generositet. Härliga vänner har vi! Och det blev riktigt röj också, mer än det någonsin varit i vår lägenhet vill jag lova. Det blev till och med lite dans, som jag tyvärr missade :-( Till Scissor Sisters till och med! Tänkte dela med mig några av de fina presenter jag fick:

- Helkväll med trerätters och operaföreställning för mig och älsklingen på Regina-teatern i Stockholm. Helt underbart! Ska bli så himla mysigt...
- Kivi-lyktor från Ittala och en jättefin ljuslykta från Alvar Aalto.
- Reseguide om New York. Superkul!
- Säsong 1 av Desperate Housewives på DVD. Fantastiskt... mååånga timmar av underhållning.
- Superroliga sällskapsspelet Orangino. Kanske det roligaste spel jag någonsin spelat? Och nu har jag det själv :-)
- Fint fotoalbum, jättebukett med vita tulpaner (ljuvligt!) och en helårskalender med Freddie Ljungberg, ha ha. Ögongodis!
- Inbjudan till spakväll med middag hos min söta syster. Längtar!
- Fina minivaser. Supersöta med snittblommor i!
- Supersöt vänskapsbok av fina vännen J. Blev rörd!
- Gott rött vin. Alltid perfekt.

Jag är helt överväldigad och lycklig idag. Bara myser över att ha så fina vänner. Det var verkligen den bästa 25-årsfesten jag kunde drömma om!

Väntar på lite bilder från snällisar som fotade. Publicerar lite bilder inom kort, om det blev några bra såklart ;-)

3 Comments:

Blogger Anna said...

Stort GRATTIS på din födelsedag!!! (För visst var det i dag, måndag va?)

Vad kul att festen blev så lyckad! Vilka fina vänner ni verkar ha och vilka presenter du fick...! Nästan lite avis ;)

Hoppas nu du får en alldeles underbar dag!
Kram från Anna - Puss från Filip ;)

9:27 fm  
Blogger sandra said...

Åh tack så mycket! En puss från Filip är ju den bästa presenten ;-) Ja, det var helt otroligt vilka fina saker jag fick.

Nu ska jag njuta av en helledig dag med maken, lovely!

Många kramar

Sandra

10:00 fm  
Anonymous Anonym said...

Grattis på födelsedagen och grattis också på vår halvåriga bröllopsdag!

B

10:04 fm  

Skicka en kommentar

<< Home