fredag, februari 02, 2007

Holy Jesus!

Fortsätter med en engelsk rubrik till :-) Inser nu, ett dygn innan party, att det kommer att komma hem 25 festglada personer till oss imorgon, samtidigt. Det ska bli så otroligt kul, men lite nervös över hur alla ska få plats är jag faktiskt... Vi bor ju inte mikrolitet, men det kommer nog bli lite trångt och mysigt. Min pappa frågade idag var vi skulle ha festen, när vi var så många som 25 stycken? "Hemma här" pep jag fram och undrade vad jag har gjort egentligen... Får vi plats? Sen kom jag på att vi var 50 personer här när vi hade inflyttningsfika. Öppet hus dock, men ändå. Så det blir nog kanon! Håller tummarna...

Det ska blir så himla roligt att träffa alla gäster och jag längtar och längtar tills imorgon. Vissa av gästerna har jag inte träffat sedan bröllopet i somras och det ska bli super att få ha kul tillsammans. Sen att det är jag som ska firas försöker jag förtränga. Lite jobbigt det där med att stå i centrum... Har nästan glömt bort att jag ska fylla år också. Fast det är inte förrän på måndag...

Sen har jag faktiskt bokat uppkörningstid för körkortet också... Avslöjar inte exakt datum, men jag kan ju säga så mycket att det är en dryg månad kvar. Och det känns overkligt. Inte kan väl jag köra bil??? Skumt...

Ha nu en supermysig fredagskväll och helg! Jag uppdaterar med bilder (om det blir några fina såklart) senare i helgen...

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det blir superroligt ikväll. Härligt att vara hemma hos dig igen!

B

9:51 fm  

Skicka en kommentar

<< Home