måndag, februari 05, 2007

Hurra för mig!

Idag är dagen F som i födelsedag! Jag har redan blivit firad av maken med supersmarrig frukost på sängen och vi är lediga tillsammans hela dagen... Drömdag helt enkelt! Sen fick jag en riktigt, riktigt härlig present också. Jag ska få gå och välja ut en riktig kockkniv. Jag är ju en riktigt aktiv kock här hemma och har länge velat ha en bra och riktigt vass kniv. Ska bli himla kul att få en.

Ikväll blir det lite middag med närmaste familjen. Mysigt. Förresten är det inte bara min födelsedag idag. Vi firar ett halvår som gifta idag också! Tiden går fort...

4 Comments:

Blogger Snäckan said...

STORT GRATTIS på födelsedagen önskar jag och Simon!

12:29 em  
Blogger sandra said...

Tack så mycket! Du får ge lille Simon en stor kram och tacka :-)

Kram

4:50 em  
Anonymous Anonym said...

ohhh har jag missat fylledagen...'stort grattis i efterskott

*kram*
jenny

8:16 fm  
Blogger sandra said...

Åh tack Jenny! Ha ha, fylledagen var ett riktigt härligt uttryck :-)

Kram

8:51 fm  

Skicka en kommentar

<< Home