tisdag, november 28, 2006

Dagens roligaste!

Jag hittade en gammal artikel hos en annan bloggerska och den passar min humor helt perfekt!
Här kan du ta del av lustigheterna... Jag skrattar fortfarande!

Idag sitter jag och pluggar körkortsteori och ska också hinna med lite läkemedelsräkning. Jag har en eftersläpande tenta i läkemedelsräkning som jag inte lyckats hinna plugga till ordentligt i höst. Känns jättejobbigt, då jag verkligen slitit för att hinna allt under höstterminen. Och tentan är verkligen jättesvår och alla rätt krävs som vanligt. Flera klasskompisar har missat på en halv poäng. Kan nästan få mig att grina, för det är verkligen SVÅRT och vi har inte fått ordentligt med undervisning i de svåra talen...

Nu är maken bortrest igen och ikväll kommer min lilla syster över för lite middag och koll på Grays Anatomy. Det känns supermysigt! Undrar bara vad vi ska smarra på för mat?

Nu tillbaka till pluggandet! Och jag rekommenderar verkligen en titt på artikeln ovan...