måndag, november 27, 2006

Spännande tider...

Det är spännande tider för mig just nu. Jag kan inte avslöja mer just nu, än att det handlar om jobb... efter utbildningen. Fortsättning följer såklart när jag vet mer.

Nu är praktiken över och det är hemmastudier som gäller för min del. Och det känns jättekonstigt och tomt att inte åka iväg på morgonen. Skönt, dock! Jag får oändligt mycket mer tid att styra över själv och det känns ovant, trots att jag pluggat i två och ett halvt år.... Tänk vad man vänjer sig fort vid nya förutsättningar och vanor!

Solen skiner utanför fönstret och nu blir det en lite runda runt knuten för mig. Upp till centrum för att köpa ett busskort, närmare bestämt. Ikväll blir det en härlig kväll med kombat och sushi på stan. Ännu härligare blir det av att jag faktiskt investerat i en helt ny uppsättning träningskläder! Som jag misstänkte igår, blev det ett rackarns provande och svettande i provrummen, men jag är supernöjd med inköpen. Följande införskaffades:

- Svart, långt träningslinne från Åhlens Harmoni-serie. Lite roligare än ett klasssiskt träningslinne och skön, lös passform.
- Svarta träningsbyxor ur samma serie. Mjuk, härlig kvalitet med muddar längst ned. Lite yogabetonade.
- Tränings-BH från Stay In Place. Den "rejäla" modellen med dragkedja fram, för lite mer storbystade atleter ;-) Blir spännande att se om den funkar bra.

Till skillnad från många andra bloggerskor, väljer jag att inte dokumentera mina inköp i bildformat. Det räcker med att behöva se sig själv i gymmets speglar ikväll, svettandes och kickandes med högrött ansikte! Jag väljer än så länge att tro att jag är riktigt stilig i mitt träningskit :-) Ha ha ha.

Som sagt, nu blir det en sväng i friska luften (om än så kort).

2 Comments:

Blogger Snäckan said...

Håller tummarna för det där med jobbet. Låter som kuliga nyheter!

6:20 em  
Blogger sandra said...

Åh tack! Tar gärna emot all tumhjälp som fås :-) Det pirrar rejält i magen just nu...

*kram*

9:09 em  

Skicka en kommentar

<< Home