söndag, november 26, 2006

Söndagsblogg

Detta är en drömlik dag! Den började perfekt med en stor brunchfrukost med amerikanska pannkakor med hallon och blåbär och lönnsirap, frallor med färskost, skinka och avocado samt tropicanajuice. Det låter va?! Tillagad av mig själv dock, att bli serverad hade ju varit ännu lyxigare...

Sen har vi tittat på reprisen av Idol och hejat på både Marcus och Erik (ja, vi visste ju såklart resultatet!). Som kronan på verket ska vi nu höstpromenera till vårt närmaste köpcentrum och kika efter lite nya träningskläder till mig. Att supersvettas två gånger i veckan kräver ju flera uppsättningar av bekväma träningskläder. Och jag är enormt petig. Det får inte glipa, klämma eller hasa sig. I mina lådor finns en hel del ratat som inte hållit måttet. Nu gör vi ett nytt försök.

Nu ska jag njuta lite mer av livet och passa på att söndagsmysa med min fina man, innan han smiter iväg till Malmö igen...

2 Comments:

Blogger Snäckan said...

MUMS, vilket härligt sätt att inleda söndagen på!!

6:21 em  
Blogger sandra said...

Ja, det var en riktig höjdare! Kan varmt, varmt rekommenderas!
Vi var mätta hela dan sen...

9:08 em  

Skicka en kommentar

<< Home